Blog kiedyś poświęcony Public Relations a dokładniej internetowemu wydaniu PR-u... Teraz - platforma przemyśleń wszelakich - aczkolwiek często związanych z komunikacją.
Blog > Komentarze do wpisu
Google Health, czyli permanentna inwigilacja
Jak donosi Gazeta za Reutersem "Google ma apetyt na zdrowie" . Choć sam pomysł pojawiał się już tu i ówdzie raz na jakiś czas, to zapewne jedynie Google moga sobie pozwolic (finansowo) na faktyczne wprowadzenie tego w życie. Pomysł oczywiście jest super - bo społecznie pożyteczny, a i jednostce przydatny - ale z drugiej strony wzbudza we mnie pewien lęk. Cóż to za pokusa dla kolegów marketingowców z firm farmaceutycznych - wielka i precyzjna baza danych, odwieczne i ostateczne marzenie każdego  sprzedawcy, oparte nie o badania, ale o fakty. Jeśli tego typu mechanizmów nie obuduje się naprawdę gigantycznymi obostrzeniami, znacznie ostrzejszymi niż współczesne antyspamowe, to zapewne doprowadzą one do bardzo dużych nadużyć. Pocieszające jest to, że w związku z sytuacją finansową naszej służby zdrowia większość czytelników tej notki zapewne nie dożyje wprowadzenia takich systemów w Polsce ;)
środa, 05 marca 2008, pr20

Polecane wpisy

  • Blogi z Bombaju

    Wpis po dłuuugiej przerwie – ale akurat coś bardzo ciekawego mi tu wpadło w oko. Kolega z Bombaju zwrócił naszą uwagę (via mail) na to, że nowe media zm

  • My, Europa.

    Tydzień spędzam w towarzystwie 75 osób, reprezentujących w sumie kilkadziesiąt państw (edited) – w tym oczywiście wszystkie europejskie. W ciągu tych ki

  • Stare media o nowych mediach

    Internet rzecz modna – więc obrodziło ostatnio w prasie artykułami o „Stukaniu się w Web 2.0”. Z jednej strony miłe – zawsze to jakieś p

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu: